dinsdag 11 oktober 2011

Hoe te Cold aanpak op straat


Er zijn vele manieren waarop u kunt benaderen uw benaderingen. Geen van hen is fool-proof omdat: 1. Uw toon en lichaamstaal kwestie veel meer dan de inhoud. 2. Openers zijn waardeloos als je niet got game een back-up.

De drie Tweede regel

Zo belangrijk. Zodra u ter plaatse uw doel, en zij vlekken u is het tijd om uw verhuizing te maken. Denk niet of plan, gewoon dwingen je lichaam te lopen naar haar toe. Dit maakt de aanpak zich meer spontaan en je niet af komen als een griezelige stalker.

Omgaan met bewegende doelen

Dit is echt moeilijk om te doen omdat de meeste mensen niet graag worden onderbroken wanneer ze op hun weg ergens. Je bent beter af als gevolg van een afstand om te zien waar ze terecht komen.

Ik ben niet bemoedigend stalking hier! Het verschil tussen de stalker en Don Juan is dat je benaderen en motiveren van uw doelgroep in een gesprek. Hou dit in gedachten.

Contact met de ogen

Het is verbazingwekkend hoeveel mensen je daadwerkelijk kunt krijgen om te zeggen "hoi" voor jou. Het enige wat je hoeft te doen is oogcontact te houden met vertrouwen lichaamstaal en flash een oprechte, maar subtiele glimlach naar hen. De glimlach is belangrijk, zorg ervoor dat het een lichte glimlach waar je ogen scrunch een beetje en de hoeken van uw lippen zetten, geen tanden laten zien. Denk Mona Lisa.

Dit is een zeer uitnodigend gezicht te presenteren aan mensen en het geeft ook hen een gevoel alsof ze al weet je. Vele malen zullen ze hallo zeggen, maar zelfs als ze dat niet doen, ik vind ze meer open naar me toe toen ik begin mijn aanpak op deze manier.