dinsdag 11 oktober 2011

Haak een Brother Up


We hebben allemaal gehoord van de uitdrukking "Hook aA Brother Up." En wat beter om een ​​man hook-up met dan een vrouw?

Elke man op de planeet heeft minstens een paar meisjes als vrienden. Dus in theorie, hoe meer jongens je weet, hoe meer meisjes die je moet weten.

Stel je een telefoontje krijgt van een van je vrienden dat zoiets dit gaat:

"Hey, bro, check it out. Ik was in gesprek met mijn vriend Stacy, je weet wel, de hete blonde chick je graag in die foto heb ik laten zien? En omdat je bent mijn jongen, ik was de verkoop van je big time en ze was te kopen.

"Nadat ik vertelde haar hoe je een muzikant, een martial artist, en hoe je haat broccoli zo veel als ze doet, ze sterven om u te ontmoeten Hier is haar nummer -. Ik vertelde haar te houden vrijdag nacht open, zodat u kunt iets met haar. "

Heilige Christus. Is dit een vriend of wat?

Bel mij een Psych belangrijk, maar laten we dit een beetje te analyseren, zullen we? Uw vriend nam gewoon begeleiding van ten minste 80% van het werk voor u - we hebben helemaal omzeild de onhandigheid van het proberen om oogcontact en de mogelijke afwijzing vast te stellen op een verzoek om een ​​dans / conversatie / telefoonnummer, enz. ..

En niet te vergeten, ze al een aantal dingen over u weet - dingen die zal dienen als uitgangspunt in gesprek. Dus nu dat je vriend heeft het merendeel van de zenuwslopende aspecten van een eerste man-vrouw interactie geëlimineerd, moet de rest worden leien dakje.

Zoals we allemaal weten, je bent een geweldige vent, en wordt met u de beste beslissing is een meisje kon ooit te maken - het enige probleem (tot nu toe, dat is) was het krijgen van een meisje om u de tijd van de dag om dit te bewijzen veel aan haar.