zondag 18 september 2011

Verbinding via conversatie


Veel mannen hebben moeite met mensen praten, laat staan ​​een potentiële partner. Vergeet niet die momenten waarop je op data en de gesprekken ging gewoon leeg. Je zou niet weten wat te zeggen, dingen onhandig krijgt.

Het goede nieuws is wanneer in de gelegenheid, vrouwen houden van praten. Praten voor langere tijd zorgt voor gevoelens van de natuurlijke verbinding in een vrouw. Vrouwen zullen van je houden als ze het gevoel dat ze worden gehoord. Vrouwen zullen alleen maar praten en praten en praten tot ze zijn uw beste vriend.

Omdat een goede luisteraar is zo belangrijk in een relatie. In feite is het van cruciaal belang. Luisteren maakt vrouwen het gevoel dat je echt over hoe zij aan het doen zijn en de zorg over hen als persoon. Het schept liefde.

Ik wil je vertellen over hoe om verbindingen te maken door te luisteren naar een gesprek. Vrouwen zal onthullen alles over zichzelf door middel van deze formule - alles over hun innerlijke persoonlijkheid. Het zal onthullen hun verlangens, hun geheimen, hun heilige verhalen, alles wat bij als ze met iemand die ze over de zorg op een romantisch niveau. Het heet de vier seconden regel.

Wat je doet is begin je een gesprek met een vrouw en laat haar praten. Het maakt niet uit wat ze over praat zo lang als ze lijkt geïnteresseerd. Wachten tot ze klaar is zegt alles wat ze te zeggen heeft en in je hoofd tellen voor vier seconden. Wat zal er gebeuren is dat ze beginnen weer te praten binnen die tellen 1 2 3 4.

Als ze praat niet binnen die tellen van vier seconden, herhaalt het laatste wat ze zei en laat haar weer te praten. Je kan zeggen dat de laatste helft van haar straf in de vorm van een vraag of een verklaring van wat is. Bijvoorbeeld:

Janelle: "Ik hou van de sneeuw .... Het is gewoon zo mooi ...."

1 2 3 4

Jonathan: "Zo mooi? '

Janelle: "Ja, ik kon het staren voor uren .... Ik hou gewoon van de witheid van het ijs ..."

1 2 3 4

Jonathan: "? Witheid van het ijs"

Janelle:.. "Het doet me denken aan toen ik een klein meisje Mijn vader gebruikt om me te nemen naar de bergen hadden we ....."

(En ze gaat gewoon op, waaruit alle van de verhalen van haar leven).


Gesprekken kunnen nog uren doorgaan als deze. Wat je doet is het vrijgeven van een vrouw van nature voorkomende neiging om te praten totdat de koeien thuiskomen. Ze zal voelen alsof je bent de beste persoon in de wereld, allemaal voor het luisteren naar haar. Ik heb vrouwen me te bedanken alleen voor zitten en te luisteren naar hen.

De vier tweede regel is een ideale oplossing voor data waar je bent stumped over wat te praten en als je wil dat ze je behandelen als haar beste vriend, dat is belangrijk wanneer je probeert om haar intieme partner.

Dus de volgende keer dat je uit bent, probeer dan de vier seconden regel. Het zal zeker te creëren die gevoelens van vriendschap en comfort en laat je alles weet over haar.