zondag 10 juli 2011

Warm, maar Deugdzame is een onwaarschijnlijke Match voor een Online Dating Service


De vrouwen die worden weergegeven in Web advertenties voor de dating site True.com vrijwel zeker niet nodig om online te zoeken naar een date.

De mollige en vaak nauwelijks geklede modellen poseren naast slogans als â € œItâ € ™ s leuk om ondeugend, â € zijn gepleisterd over het internet deze dagen, en zijn moeilijk te vermijden op de sociale netwerksite MySpace.

In deel vanwege zijn provocerende advertenties, heeft True.com, gevestigd in Irving, Texas, schijnbaar uit het niets tot een van de meest bezochte sites in de $ 700 miljoen een jaar online dating-industrie, het aantrekken van 3,8 miljoen mensen last maanden.

Trueâ € ™ s stijging is controversieel. Het bedrijf heeft overstuur concurrenten als Match.com en Yahoo Personals, die zeggen dat Trueâ € ™ s lowbrow advertenties botsen met zijn hoge-minded lobbywerk en juridische inspanningen. True, die voert criminele achtergrond controles op haar abonnees, is de voornaamste kracht achter een twee-jaar-oude campagne om de staat wetgevers krijgen prominent vereisen dat sociale websites bekend te maken of niet of zij dergelijke controles uit te voeren.

True zegt ook is het voorbereiden op een ex-gevangene te klagen uit Florida in Texas staat rechter voor het schenden van de voorwaarden van de dienst door zich bij de site.

â € OEI willen ervoor zorgen dat onze leden een gezond milieu voor verkering hebben, â € zei Herb Vest, Trueâ € ™ s 63-jarige oprichter en chief executive.

Rivalen afwijzing van de companyâ € ™ s vroomheid als een toneelstuk voor publiciteit. Ze beweren ook dat het bedrijf maakt het bijzonder moeilijk voor gebruikers om de 49,95 dollar-een-maand-service annuleren, en dat het een geschiedenis heeft van het genereren van automatische berichten die lijken te flirterig worden â € œwinksâ € van andere gebruikers.

â € œTrue is de controversiële kind in de Internet dating-industrie. Ze worden gehaat door iedereen, â € zei Joe Tracy, uitgever van Online Dating Magazine, een website op de industrie.

De heer Vest, een Vietnam veteraan met een Texas accent, borstels uit de kritiek. â € œIf was er een populariteitswedstrijd onder de gehele bevolking van de Verenigde Staten, ik zeer zeker zou uitkomen op de bodem van dat, â € zei hij. â € œBut je bent niet van plan om me te stoppen door te bellen naar me names.â €

True toegetreden tot de overvolle online dating scene in 2004. Te onderscheiden zich van de verpakking, bood een scala aan persoonlijkheid en seksualiteit enquêtes. Ook huurde de data makelaar ChoicePoint op antecedentenonderzoek van klanten uit te voeren om ervoor te zorgen dat ze geen strafblad hadden en niet getrouwd.

Het bedrijf probeerde vervolgens om wetten aangenomen in verschillende staten, dat zou vereisen andere sites naar achtergrond controles uit te voeren of dat ze niet te onthullen hebben.

Bedrijven als Yahoo, Google en IAC / InterActiveCorp, die eigenaar is Match.com, lobbyde tegen het voorstel door NetCoalition, een industrie handel groep. Markham Erickson, de GroupA € ™ s directeur, zei background checks niet effectief waren, mede omdat criminelen gemakkelijk te omzeilen door het verstrekken van valse informatie. â € œTheir beginklank bite klinkt geweldig, maar als je eenmaal voorbij dat je je realiseert dat je ita € ™ s totaal onwerkbaar is, â € zei hij.

True heeft weinig politieke succes tot nu toe, maar een back-rekeningen die de wetgever overweegt in Florida, Texas en Michigan.

De heer Vest gebruik heeft gemaakt van politieke tactiek voor. Zijn eerste onderneming, de financiële onderneming HD Vest, hielp passeren wetgeving in bijna alle 50 staten die manier konden Certified Public Accountants om commissies te verdienen op de verkoop van effecten. Critici die zei dat de stap zou de financiële adviezen van accountants â € invloed "en profiteren HD Vest, waarover belasting en investeringen begeleiding aangeboden â €" werden overruled.

De heer Vest verkocht zijn bedrijf aan Wells Fargo voor $ 128 miljoen in 2001, vervolgens aangetrokken tot de online dating markt, met de beleden te herstellen familie waarden. â € OEI gekeken naar het aantal echtscheidingen en zei: â € ~ Thatâ € ™ is een bos van onzin. Ik kan er iets aan doen dat, â € ™ â € zei hij. Hij zelf onderging wat hij noemde een pijnlijke echtscheiding in 1991 en heeft hertrouwd.

True.com groeide te snel in het eerste jaar en zeilde in de financiële problemen. Op het einde van 2004, de heer Vest, zijn primaire investeerder, ontslagen 90 medewerkers, meer dan de helft van haar personeel.

Al snel na, True werd agressiever, en sex-thema, in haar reclame. Hoewel de site nog steeds zelf toonhoogte als een veilige manier tot nu toe, de advertenties nu featured voluptueuze vrouwen en slogans als â € œCome en krijgen ze, terwijl theyâ € ™ re hot.â €

Nieuwere True.com video-advertenties weer te geven modellen in hun ondergoed, smeken mensen om te bezoeken True en met ze chatten via live webcams.

Volgens Nielsen Monitor-Plus, True.com besteedde 52,2 miljoen dollar over de eerste elf maanden van vorig jaar op de website van advertenties, meer dan het dubbele van het bedrag haar rivalen online besteed. (EHarmony, dat tv-advertenties wordt uitgevoerd, wordt de offline leider met 110,1 miljoen dollar in de uitgaven.)

De heer Vest zei dat de companyâ € ™ s ad budget blijft groeien. Hij zei dat het bedrijf winstgevend is en heeft 16 miljoen leden, maar hij weigerde te zeggen hoeveel van hen daadwerkelijk het bedrijf te betalen, en hoeveel gebruik maken van de meer beperkte gratis diensten of niet langer bezoek aan de site.

Match.com en Yahoo daalde naar True.com te bespreken. Maar David Evans, die schrijft Online Dating Insider (onlinedatingpost.com), een blog over de industrie, zei dat de wedstrijd was boos op True, omdat de advertentie blitz, die tekstadvertenties gebonden aan dating-gerelateerde zoektermen inbegrepen, is het besturen van up advertentiekosten terwijl nadelige gevolgen voor het Industrya € ™ s reputatie.

â € œThey hard gewerkt om het stigma van deze diensten te overwinnen, â € meneer Evans zei. â € œAnd True komt, grijpt de leiding in page views en drijft de kosten van de dating zoekwoorden op de zoekmachines voor iedereen else.â €

De campagne heeft ook geleid tot een aantal zware bezwaren. MySpace gebruikers zijn gestart met vier groepen op de site met het verzoek om True.com advertenties te weigeren. De heer Vest ontkent dat zijn advertenties uitbuiting of semipornographic. â € œWe zijn zeer bewust van onze reputatie, â € zei hij. â € œPornography brengt perverselingen, en we willen niet dat perverselingen op onze site. Aan de andere kant, kun je de staat van mij in vette letters dat het waar is in het voordeel van sex.â €

De advertentie tapijt-bombardementen heeft gewerkt op een manier: vorig jaar, True sprong naar de top van de verschillende lijsten van de meest bezochte contactadvertenties sites. Volgens comScore Media Metrix, True.comâ € ™ s 3,8 miljoen bezoekers in februari zet het iets achter Yahoo Personals en Match.com, maar vóór oudere rivalen als eHarmony en Spark Networks, die JDate.com en andere sites bezit.

Echter, True nog steeds aanzienlijk paden spelers die in meer belangrijke categorieën, zoals de tijd die op de site. Dat suggereert dat veel gebruikers ofwel niet aanmelden voor betaalde lidmaatschappen of worden snel laten vallen van de dienst zodra ze doen.

Of op zijn minst proberen te laten vallen. Op veel webforums, online daters gedeeld horror verhalen van proberen hun True.com accounts te annuleren. True vereist leden om het telefoonnummer van de onderneming om te annuleren, maar het lijkt te gaan van de extra stap van soms niet aan deze verzoeken te eren.

Preston Roder, een 54-jarige slijterij manager in Mundelein, Illinois, zei dat hij probeerde te True.com stoppen in september vorig jaar na een onvruchtbare jarenlange lidmaatschap, maar was nog steeds getroffen door een reeks van kosten die in de komende vier maanden.

â € œTrue is een groot bedrijf, maar ze konden minder voorzichtig wanneer u probeert om te annuleren, â € aldus de heer Roder. â € œThey heb je geld, zodat ze door met you.â €

De heer Vest zei dat het bedrijf onlangs haar beleid op annuleringen herzien. â € œWe zijn niet zo goed als ik wil zijn. We hebben nog steeds een lopend project te verbeteren hebben, â € zei hij.

De site is ook bekritiseerd voor het genereren van willekeurige â € œwinksâ € â € "de industrie term voor berichten van de belangstelling van andere leden. Dan Consiglio, een 49-jarige ingenieur uit Vancouver, Washington, zei dat hij tientallen knipoog ontvangen van de vrouwen na het aanmelden voor True, en reageerde veel van hen. Hij kreeg slechts een reactie, van een vrouw die vriendelijk vertelde hem dat ze niet had, in feite, knipoogde naar hem.

De heer Vest erkende dat de dienst kunstmatige knipogen stuurt, maar hij zei dat gebruikers hebben de optie om ze uit te schakelen en dat zij dienen een belangrijk doel. â € œWe proberen om mensen die anders misschien heel pensioen of verlegen naar elkaar en worden verliefd te ontmoeten en kinderen hebben, â € zei hij. â € œWe zijn gewoon proberen om ons werk te doen als een matchmaker.â €