zondag 8 juli 2012

Vrouwen meer open minded?


Terwijl iedereen heeft zo zijn voorkeuren over wat ze zich aangetrokken voelen tot, lijkt het alsof vrouwen meer open minded dan mannen. Zelfs als we het type dat ons hoofd, een man draait met een goed hart en een grote persoonlijkheid zou zeker winnen met ons op.

Als het zaken als gewicht en lengte komt, sommige mensen houden aan precies dezelfde type. Gewoon de andere dag, ik heb mijn jongen vriend vroeg of hij merkte dat zijn laatste drie ernstige romantische belangen zou kunnen zijn een drieling, hij keek me aan alsof ik had drie hoofden! Hij merkte niet eens zijn patroon.

Misschien is het gewoon mijn vriendenkring, maar een snelle mentale lopen door van alle relaties en de vrouwen toonde meer "ras" dan de mannen. In mijn geheel onwetenschappelijke poll, kan ik niet helpen, maar denk dat dit is gerelateerd aan meer open-minded.

Denk je dat vrouwen zijn open minded als het gaat om het oppakken data, aangetrokken te zijn tot alle soorten, enz.?

Jongens, heb je gemerkt dat je je houdt aan een bepaald lichaamstype, kijk, of fysieke prototype wanneer u beslissen wie na te streven?

Door Wise Diva