maandag 7 november 2011

Het mooiste meisje


Waar ik werk is er deze fantastische Hot Babe. Ik heb het over een chick zo heet maakt ze de meisjes van Baywatch lelijk kijken! Hoe dan ook vandaag was mijn eerste echte kans om haar te ontmoeten dus hier is wat ik deed.

We lopen naar elkaar toe in de gang, dus ik stop haar.

Me: Hi, wat is je naam?

Haar: Tanya

Me: Hoi Tanya, ik heb al gemerkt dat je veruit het mooiste meisje dat hier werkt en ik wilde je te ontmoeten.

Nou dat was alles wat nodig was. Ze was erg gevleid en heb al opgewonden op dit punt. Ze gooide out "Thank You!" en dan, alsof ze niet zeker wist wat te doen, nam een ​​paar stappen in de richting dat ze zou gaan en toen stopte en nam een ​​stap terug met mij te praten.

Ik heb net pluisjes praten vragen over haar werk en wat niet. Het grote deel was hoe ik was cool en zelfverzekerd, terwijl ze was duidelijk een beetje nerveus. Ze sprak een beetje te snel en maakte een beetje overdreven handgebaren en hoofdbewegingen, tekenen van nervositeit.

Nu ben ik alleen maar een gewone jongen en ik was gekleed in een t-shirt en licht vervuild jeans. En hier was de heetste babe rond gedragen alsof ze net ontmoet de grootste stud in de wereld.

Ik heb die aanpak twee andere keer kort geleden heeft gebruikt en het had een vergelijkbaar effect op de betrokken vrouwen. Vanaf nu is het ongeveer de enige benadering die ik ga de hele tijd te gebruiken. Het werkt geweldig en het is gemakkelijk te doen!