In een van de meest beroemde psychologische experimenten van alle tijden, Russisch Nobel-prijswinnaar Ivan Pavlov bewees een fenomeen dat we kennen als "klassieke conditionering" of "vereniging". Misschien heb je gehoord van het experiment.
Pavlov opgetuigd honden met een apparaat dat zou verzamelen speeksel. Toen hij de honden die ze speeksel. Dit is een natuurlijke, reflexieve reactie. Het is niet geleerd, het is vrij veel instinctief.
Pavlov voegde een extra stap. Hij zou voeden de honden en tegelijkertijd een belletje rinkelen. De honden, zoals voorheen, zou kwijlen bij gevoed. Na dit te doen voor een periode van tijd, Pavlov de bel, zonder het voeren van de honden. DE HONDEN speeksel TOCH. De honden was "geconditioneerd" om de bel rinkelen associëren met het voedsel, die vervolgens leidde tot de reflexieve respons (kwijlen).
Dus wat heeft dit te maken met succesvol met vrouwen?
ALLES!
Vrouwen zijn Pavlov's honden. In feite zijn we allemaal van Pavlov honden. Associëren we zo'n beetje alles.
Heb je ooit betrapt een geur van een parfum dat je herinnerd aan je ex, omdat ze gebruikt om het te dragen? Associeer je dat bepaalde geur met je ex. Voor een lange tijd, het is "Perfume + Amy", "Perfume + Amy", "Perfume + Amy" ... en dan alle de plotselinge het is gewoon "Parfum" en je geest voegt automatisch de Amy, omdat u nu associëren dat parfum met haar.
Hetzelfde geldt voor songs op de radio, bepaalde gedeelten van wegen uit je jeugd, zelfs een bepaalde film. Ik weet zeker dat je kunt denken aan een miljoen voorbeelden.
Zo, nu we hoe de conditionering en associatie werkt, wat nu te begrijpen?
Nou ja, het begrip is slechts de helft van de strijd. Het is goed bekend te zijn met de wapens in je arsenaal, maar ze bedoelen niet een ding, tenzij je ze kunt gebruiken.
Zo, nu dat we het begrijpen, moeten we het gebruiken om dingen te zwaaien in ons voordeel, om ons te helpen met vrouwen, en uiteindelijk gebruiken om de wereld te veroveren. Nou, oke, ik handvat dat laatste deel, en je zorgen te maken over de vrouwen.
Er zijn twee belangrijke manieren om dingen kunnen in verband worden gebracht: positief en negatief.
Positieve associaties zullen worden onze vrienden. Ze zullen zijn als de kleine stemmen in haar hoofd, dat zal blijven herinneren haar aan u zelfs wanneer u niet in de buurt. Omdat de beste verenigingen werken aan een emotionele of reflexieve niveau, dit is wat we moeten richten. We willen ons associëren met bepaalde onwillekeurige lichamelijke reacties.
Als ze je ziet, wat wil je haar lichaam te doen?
We willen haar hart om te racen, haar ademhaling te versnellen. We willen haar wangen te spoelen, haar huid te tintelen, haar leerlingen te verwijden. De fysiologische tekenen van opwinding. Dus hoe kunnen we gaan over dat?
We moeten ons associëren met spannende dingen. Dit is de belangrijkste reden adviseren wij de zogenaamde "actie data." U wilt krijgen van de adrenaline stromen, haar hart bonsde. Wandelen, fietsen, klimmen, schaatsen, laser tag, zwembad, bowling, minigolf, etc. Dingen die activiteit te betrekken.
Omdat je bij haar, zij zal dit opwinding associëren met je. Dan, wanneer je een van de elementen te verwijderen, zal de andere geassocieerde element worden opgevoed in haar hoofd. Dus de volgende keer dat ze je ziet, zal ze onbewust denken "opwinding" en ze zal worden opgewonden. En de volgende keer als ze opgewonden is, vooral als het dezelfde activiteit die u wel samen doen, zal ze aan je denken. En dit zal alleen maar versterken de vereniging meer.
Punt van aandacht hierbij in gedachten te houden is dat we willen haar een goed gevoel als ze om je heen. Te allen tijde. Herinnert u zich dat de lijn van "The Lion King"? Hakuna Matata. "Geen zorgen."
Als ze bij je is, moet ze in staat zijn om haar problemen te verlaten voor de deur en gewoon plezier hebben. Je bent haar gids naar een leuke bestemming buiten haar dagelijkse verantwoordelijkheden. Je wilt dat ze zich gelukkig voelen wanneer ze met je mee. Ze zal dan je associeert met geluk, en als je eenmaal hebt bereikt, dat, je bent goud.
Nu, een paar woorden over negatieve associatie. Dit zijn de dingen om te voorkomen dat ten koste van alles.
Heb je ooit gegeten iets, net als, zeg, aardappelsalade, en gekregen voedselvergiftiging? Als je net als ik, na dat, de gedachte alleen al van de aardappelsalade maakt je ziek voelt. En het lijkt alsof niemand kan overtuigen u aardappelsalade meer eten na dat. Associeer je het voedsel met de ziekte. Het is een zeer negatieve associatie.
Dus, kun je zien waarom je niet wilt beschikken over een meisje dat je associëren met iets negatiefs.
Het is niet altijd mogelijk om controle over deze dingen, maar we kunnen de risico's.
Als je meisje heeft een hekel aan haar werk, en het maakt haar helemaal ellendig, het is niet een goed idee om te gaan bezoeken haar op het werk. Ze is wervelende met negatieve emoties, en die emoties zijn waarschijnlijk zal eventuele positieve effecten die je te zien krijgt, vooral als je elkaar niet goed kennen overmeesteren.
Ga niet met haar als je ziek bent. Als je haar uit en maken haar ziek, kun je net zo goed aardappelsalade, maatje. En als je in een slecht humeur, het verblijf van de hel weg van haar. U wilt dat ze je associeert met positieve energie, niet negatief boos-bij-de-wereld-vibes.
De grootste factor die vrouwen zorg over in relaties is *** Hoe u haar het gevoel .***
Voor beter of slechter, positief of negatief, de manier waarop u haar het gevoel en de gevoelens die ze associeert met u is grotendeels gaat om het resultaat beïnvloeden - of je slagen of falen zal in niet geringe mate afhankelijk zijn van wat ze denkt als ze denkt aan je.