donderdag 17 maart 2011

Eerlijk Schrijven de online dating profiel


Ik vond dat toen online dating, een groot percentage van de mannen (en ik hoor dat vrouwen het ook doen), liegen over zichzelf in een of andere manier. Typisch, de hoogte dat de meeste mannen over oneerlijke zal liggen, en ik hoor dat vrouwen het vaakst liegen over hun gewicht. In mijn profiel, ik zei dat ik een voorkeur voor mannen die waren 60 jaar of langer. Als gevolg daarvan, ontmoette ik meer dan een paar mannen die zeiden dat ze werden 60 groot, maar op de naleving ervan, vond ik dat ze meestal waren veel korter. Ik kan eerlijk zeggen, dat in de jaren dat ik online dating, moet ik tientallen hebben voldaan van de mannen, en in mijn schatting, een goede 80% van hen waren volledig oneerlijk met betrekking tot hun hoogte. Online dating sites zijn repetitieve in hun advies aan een foto met je profiel te plaatsen.

Canadian Si?ownie Men Ban